tisdag 26 oktober 2010

"What the fuck"!

Real Madrids tränare José Mourinho drar allt till sin spets. När hans lag idag möter Real Murcia (ett skitlag), så förväntar han sig bara det bästa av sina spelare: "Om förra årets situation upprepar sig (0-4 i första matchen mot division 3- klubben Alcorcon, 1-4 totalt) kommer jag att stryka de som spelar från min lista, eftersom de kommer att vara döda för mig."

Jag tredubblade antalet besökare på min blogg igår. Att skriva om AIK engagerar. Aftonbladet citerade min blogg och direkt small det till och det började ringa i min telefon. Detta såg jag i efterhand eftersom man aldrig ska ha på telefonen när du möter AIK. Varken dagen före match. Matchdagen. Och helst inte dagen efter. Efter tolv år i Allsvenskan har jag lärt mig det. Jag är säker på att det finns AIK-"supportrar" som fortfarande ringer runt och försöker störa spelare så mycket dem bara kan.

Kul att jag kunde göra någon glad igår på Örjans vall. Daniel Kristoffersson på Expressen berättar på sin blogg.

Dagen efter en förlust mår du ganska dåligt. Tog mig en tröstfika precis. Tryckte i mig tre delicato-bollar till kaffet. Det var två för mycket.
Kung?

1 kommentar:

  1. Riktigt vidrigt gjort av AIK-supportrarna (?) som ringde en annan i laget och hotade honom innan matchen. Riktigt vidrigt.

    SvaraRadera