onsdag 20 oktober 2010

Jag glömmer aldrig när jag sköt Samuel Wowoah i röven!

Imorgon förmiddag är det dags för att krascha några go-cart bilar, eller döda varandra i paintball, eller så blir det vanlig enkel mjuktennis.
Det är alltså dags för en annan aktivitet än fotboll.
Lasse var hemlighetsfull efter dagens träning men ville inte avslöja vilken typ av galenskap vi ska hitta på.
Paintball är en personlig favorit, och jag glömmer aldrig när jag sköt Samuel Wowoah i röven från en meters håll. Vilken underbar syn! Han blev tokig och påstod att jag redan var träffad och ute ur spelet. Och visst hade han rätt, men jag kunde inte låta bli.
De flesta av mina lagkamrater tycker att go-cart är roligast. Folk kör som dårar, så det är inte riktigt min grej. Jag brukar hamna på platserna 15-16, av tjugo startande. Anel brukar komma sist eller någon junior som inte har körkort.
Förra året låg vi en del på spa för att rädda kontraktet. Vi hade en bastutant som viftade handdukar i ansiktet på oss för att vi skulle prestera bättre på fotbollsplanen. Japansk tvagning fanns också som alternativ.
Det fungerade- vi höll oss kvar!

Värsta tänkbara scenario imorgon är om vi ska se någon dvd om hur AIK spelar, eller något annat tråkigt. Va fan, det kan vi ju göra till helgen.
Akta rygg.

                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar