tisdag 9 november 2010

Morgonstudion radio P4!

Satt i morgonstudion igår i P4 Halland.
Under min fotbollskarriär har jag alltid tyckt det varit svårt att se sig själv på TV i efterhand.
Likadant känner jag nu när jag hör mig själv på radion.
Men skitsamma! Tack Erika och Micke för en skön morgon!

Det här pratade vi om: Sammanfattning av året, kommer jag klippa mig nu, proffsmiddag-tema, fina hyllningar från Fredrik Lundgren Gais, Orrenius Expressen och Jesper Uhlén från Bollklubben Support. Joe Sises journalistiska ådra. Min kommande blogg i Hallandsposten. Tacktal, och kommer jag få en guldklocka när jag slutar?

Smakstart P4
Också bra radio.

4 kommentarer:

  1. Så skoj att du kommer att fortsätta med blogg, varför inte en krönika i HP , de skulle ju pigga upp tidningen.
    Må gott
    Eva

    SvaraRadera
  2. Tack Eva! Kanske blir krönikor också, vi får se:)
    Texas

    SvaraRadera
  3. Om du klipper dig förväntar jag mig ett bildbevis! Tack för en kanonblogg!

    SvaraRadera
  4. Du kommer ju att direkt höja värdet på denna blaska som heter HP. Men varför inte som HP's fotbollsreporter? Att analysera HBK och veckans match under 2011 skulle vara en intressant läsning för oss.

    SvaraRadera